انتظار....

 " دیگر نمی خواهم صدای ملامت رااز حنجره ی شقایق های وحشی بشنوم ،

من تو را می خواهم، من دست سبز تو را برای شکوفایی گل های وجودم می خواهم.
بیا که اشکهایم بهانه ی تو را می گیرند ...
بیا که پریان احساسم پرواز را فراموش کرده اند ...
بیا که حوریان اشکهایم قسم خورده اند که راه قدم هایت را نمناک کنند ، تا ابد منتظرت می مانم "

 

 

کنارت که هســـــــــــــــتم

عمیــــــق تر نفـــــــــس می کشم
 
هوای با هم بودنمان را می بلعـــــــــــــم
 
و مبـــــتلا تر می شوم ...

كنارم بمان اگر مي خواهي زنده بمانم
 
 
 

غرق شدن همیشه تو آب نیست...

تو غصه نیست...

تو خیال نیست...

آدم دوست داره گاهی تو یه آغوش غرق

بشه...!!

آغوش عشقش
 
 

 شاید تو......

سوکوت کلام من باشی اما دیده نمی شوی

اما من تو را احساس میکنم ....

شاید تو ......

هیا هوی قلبم باشی .......

شنیده نمی شوی !

اما من تو را نفس می کشم .
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس