دلشکسته

 روزهای سخــــ ــــــــ ــــتی رو میگذرونم !!!

وقتی که نیستی همه چیز تنـــــ ـــــــگ میشود

 نفســــ ـــــم

 دنیایــــــ ـــــم

 دلـــ ـــــ ــــ ــم !

 

 


چقدر سخته دلـــــــ ـــــــتو بشکونن

 غرورتـــــ ـــــو بشکونن

 قولاشـــ ــونو بشکونن

و

تو بخوای حداقل بغضتو سالـــــــ ــــــم نگه داری

اما نتونـــ ـــــ ـــی . . .

 

 

 

لغت نامه هاى دنیا را باید آتش زد !

جلوى واژه ى نبـــــ ــــودن نوشته اند :

عــــ ــــدم حضور شخصى یا چیزى

؛ همین !

چقدر نبودن تـــ ـــــــ ــو را ســـ ــــ ـــــاده فرض مى کنند

 

................

 

لطفا هی نپرس دلتنـــ ــــــــ ــــگی چه معنی دارد ؟

 دلتنگی معنی ندارد

درد دارد …
درد

 

 



نظرات شما عزیزان:

پـــــرستو
ساعت19:21---8 خرداد 1392
عزیز من تا تو رو دارم هیچ وقت نا امید نمیشم من با تو عشق واقعی تجربه کردم

وحید
ساعت12:54---7 خرداد 1392
من همیشه دلتنگتم
دوست ندارم از عشق نا امید کننده صحبت بشه بهم قول دادیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, | 12:28 | نویسنده : پــــرستو |

.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس